Tuesday 29 May 2012

073 ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ


ΓΕΩΡΓΙΟΣ Τ.ΠΑΡΠΑΣ  BSc.,MSc (Eng) Phd (El. Eng)
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
TEL 99680229  FAX 22420034
email gtparpas@cytanet.com.cy

073 ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
Προς GAN DIRECT                                                             29 /5/2012
          ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ
          ΛΑΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ

Αξιότιμοι Κύριοι.,

Γνωρίζω ότι με το να πληρώνουμε τις ασφαλιστικές εταιρείες, ασφαλίζουμε τα κέρδη στους μετόχους και τους μισθούς τους εργαζόμενες στις ασφαλιστικές εταιρείες, αλλά πάντοτε έλπιζα ότι θα είχαν και οι ασφαλισμένοι κάποιο κέρδος.

ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ.
Το δυστύχημα συνέβη στα φωτά τροχαίας γνωστά ως Κώστα Θεόδωρου, διασταύρωση Περικλεούς και Ιωσήφ Χ¨Ιωσήφ στις 18/05/2012 Παρασκευή ώρα 11.50. Τελευταία φορά που τα αναφέρω. Την επόμενη φορά θα είναι στο δικαστήριο.

Το ατύχημα διαιρεμένο σε εικόνες.
1 ΕΙΚOΝΑ.
Ήμουν σταματημένος για δεξιά στροφή, στην  Ιωσήφ Χ¨Ιωσήφ, από Λευκωσία προς Κληματαριά. Μπροστά μου υπήρχε ένα μπλε αυτοκίνητο, και αριστερά μου άλλα αυτοκίνητα.
2 ΕΙΚΟΝΑ
Άναψε το πράσινο και το τόξο για δεξιά στροφή στην πλευρά μου.
Το μπλε αυτοκίνητο προχώρησε και σταμάτησε πάνω στην διάβαση πεζών, δημιουργώντας αρκετό  χώρο μεταξύ μας, εγώ συνήθως ακολουθώ αλλά δεν γνωρίζω γιατί, έμεινα στην θέση μου. (Αυτό με έσωσε) . Το ίδιο και τα αυτοκίνητα από αριστερά. Σταμάτησαν επειδή υπήρχαν άλλα οχήματα στον δρόμο, και στις  δυο διεύθυνσης στην Περικλεούς.
3 ΕΙΚΟΝΑ.
Τα οχήματα στην Περικλεούς έφυγαν, το πράσινο τόξο έσβησε έμεινε μόνο το πράσινο για ευθεία κίνηση.
4 ΕΙΚΟΝΑ
Την ίδια στιγμή κινήθηκε το γκρίζο σαλούν από την Ιωσήφ Χ¨Ιωσήφ- με κατεύθυνση προς Λευκωσία και το άσπρο βαν από Περικλεούς με δεξιά στροφή προς επίσης Λευκωσία.
Αμέσως σκέφτηκα ότι ήταν σε τροχαιά σύγκρουσης
5. ΕΙΚΟΝΑ
Δεν πρόλαβα να τελειώσω την σκέψη μου και το Άσπρο βαν χτύπησε το γκρίζο σαλούν στην δεξιά μεριά, περίπου στην μέση προς τα πίσω.
Το γκρίζο σαλούν πήρε στροφή προς τα δεξιά (Ολόκληρη πιρουέτα) απέφευγε το μπλε σαλούν που ήταν μπροστά μου και σφηνώθηκε μπροστά  πάνω στο όχημα μου.
6. ΕΙΚΟΝΑ
Όλα τα οχήματα γύρο μας πάγωσαν στην θέση τους.
Το άσπρο βαν εγκατέλειψε την θέση του στην σκηνή του ατυχήματος. Το μπλε που ήταν  μπροστά μου βρήκε την ευκαιρία και  προχώρησε προς Κληματαριά και χάθηκε.

Στο πρώτο χαρτί που βρήκα έγραψα τους αριθμούς  του άσπρου βαν που είναι LAE742.

Έπειτα έλεγξα αν ήταν εντάξει η οδηγός του σαλούν, και τηλεφώνησα στην ασφαλιστική GAN DIRECT. Τότε πρόσεξα ότι το άσπρο βαν βρισκόταν σταματημένο στην αριστερά μεριά του δρόμου (περίπου 50 μέτρα μακριά).

Αυτά ήταν τα γεγονότα.
Τώρα διανύουμε την δεύτερη εβδομάδα και είμαι χωρίς όχημα.
Η δουλειά μου είναι σύμβουλος ηλεκτρομηχανολογικών έργων και ασχολούμαι με σχεδιασμό μελέτη και ΕΠΙΒΛΕΨΗ έργων. Ο σχεδιασμός μελέτη είναι περίπου το 20% και το υπόλοιπο η ΕΠΙΒΛΕΨΗ.
Ολόκληρη εβδομάδα δεν έχω κάνει καμιά επίβλεψη.

Το  δικό μου όχημα είναι TOYOTA RUSH 7 θέσεων  KWV894 ασφάλεια full στην GAΝ DIRECT .
Το γκρίζο σαλούν είναι ασφαλισμένο  στην ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ
Το άσπρο βαν είναι ασφαλισμένο στην ΛΑΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ

Παρακαλώ όπως και οι τρεις εταιρείες λάβουν τις ευθύνες τους άμεσα με επιστολή ή άλλο τρόπος επικοινωνίας γραπτώς προς την δικηγόρο μου……………………………………………………..

Προς δικηγορικό γραφείο …………………………………….

Να κινηθεί δικαστική διαδικασία εναντίον των τριών άνω εταιρειών με τις έξεις απαιτήσεις.
1. Πλήρης επισκευή ή αντικατάσταση του οχήματος TOYOTA RUSH 7 θέσεων KWV894.
2. Πλήρης πληρωμή εξόδων ενοικίασης οχήματος μέχρι την πλήρη επισκευή ή αντικατάσταση του άνω οχήματος.
3. Πιθανά έξοδα από χαμένες ώρες εργασίας επίβλεψης ηλεκτρομηχανολογικών έργων, σύμφωνα με την περί ΕΤΕΚ νομοθεσία.
4. Δικηγορικά έξοδα


Με εκτίμηση

ΓΕΩΡΓΙΟΣ Τ.ΠΑΡΠΑΣ  BSc.,MSc (Eng) Phd (El. Eng)

No comments:

Post a Comment